Dostawa druków 4-8/DR/4/14
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
Znak sprawy: 4-8/DR/4/14 Chorzów, 10.07.2014 r.
«@p_zap#nazwa»
«@p_zap#ulica» «@p_zap#dom» «@p_zap#lokal»
«@p_zap#kod» «@p_zap#miasto»
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907
z późn. zm.) na Dostawę druków.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnego rodzaju druków. Wymagana grubośc papieru min. 70 gram.
CPV: 22900000-9
II Przygotowanie oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (faxem, e-mailem, pocztą lub osobiście) na Formularzu ofertowym i arkuszu cenowym wraz z zaakceptowanym wzorem umowy i podpisanym oświadczeniem w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie do dnia 18.07.2014 r. do godz. 12:00.
III Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1 |
Dorota Kaczmarek – tel. 32 34 63 652 |
2 |
Gizela Potyka – tel. 32 34 63 608 |
FORMULARZ OFERTOWY
na dostawy o wartości netto poniżej 30 000 €.
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
II. Nazwa przedmiotu zamówienia: Dostawy druków.
III. Tryb postępowania: pozaustawowy, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
IV. Nazwa i adres WYKONAWCY
Nazwa …………………………………………………………….
Siedziba ………………………………………………………………
……………………………………………………………………………….
Tel. ………………………………………………………….………….
Fax ……………………………………………………….…………… (pieczęć Wykonawcy)
e-mail …………………………………………………………………
NIP ……………………………………………………………………..
Regon ………………………………………………………
KRS …………………………………………………………………..
Województwo ……………………………………………………….
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za:
………………………………zł netto + …………….. zł VAT (……….%) = ………………………… zł brutto
słownie ………………………………………………………………………………………………….. zł
zgodnie z wypełnionym arkuszem cenowym.
2. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszelkie obciążenia wynikające
z ewentualnych opłat wraz z kosztami transportu, ubezpieczenia i inne.
3. Oświadczamy, że proponowane ceny jednostkowe będą stałe przez cały czas trwania umowy.
4. Zobowiązujemy się dostarczać druki własnym transportem do Magazynu Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, w terminie …………….dni /max 14/ roboczych, licząc od dnia zamówienia danej dostawy częściowej.
5. Okres ważności dostarczonej partii towaru określamy na ………………/min. 12/ miesięcy,
licząc od dnia dostarczenia do Zamawiającego.
6. Deklarujemy ponadto:
- a)termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia,
- b)warunki płatności : 30 dni.
- c)inne ………………………………………………………….,
7. Oświadczamy, że:
- zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,
- zapoznaliśmy się ze wzorem umowy i nie wnosimy do niego uwag,
- w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego,
- związani jesteśmy ofertą do dnia 16.08.2014 r.
8. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
- a)Arkusz cenowy,
- b)Zaakceptowany wzór umowy,
- c)Podpisane oświadczenie,
- d)………………………………………………………….
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 1 do umowy nr ……………………………..
ARKUSZ CENOWY – załącznik do Formularza ofertowego
Lp. |
Nazwa artykułu |
Rozmiar |
Zadrukowanie |
Symb. J.M. |
Ilość |
Cena jedn. netto za 100 szt./ bloczek/ książkę |
Wartość netto |
VAT % |
Wartość brutto |
1 |
Druki Zamawiającego |
A 4 |
jednostronne |
szt. |
2 000 |
|
|
|
|
2 |
Druki Zamawiającego |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
3 |
Druki Zamawiającego |
A 5 |
jednostronne |
szt. |
7 000 |
|
|
|
|
4 |
Druki Zamawiającego |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
5 |
Druki Zamawiającego |
A 6 |
jednostronne |
szt. |
300 |
|
|
|
|
6 |
Druki Zamawiającego |
A 7 |
jednostronne |
szt. |
6 000 |
|
|
|
|
7 |
Druki Zamawiającego |
A 3 |
dwustronne |
szt. |
400 |
|
|
|
|
8 |
Druki Zamawiającego |
A 4 |
jednostronne |
bl./100 szt. |
30 |
|
|
|
|
9 |
Druki Zamawiającego |
A 4 |
dwustronne |
bl./100 szt. |
7 |
|
|
|
|
10 |
Druki Zamawiającego |
A 4 karton |
dwustronne |
bl./100 szt. |
3 |
|
|
|
|
11 |
Druki Zamawiającego |
A 5 |
jednostronne |
bl/100 szt. |
10 |
|
|
|
|
12 |
Druki Zamawiającego |
A 5 |
dwustronne |
bl/100 szt. |
10 |
|
|
|
|
13 |
Druki Zamawiającego |
A 6 |
jednostronne |
bl./100 szt. |
30 |
|
|
|
|
14 |
Druki Zamawiającego |
A 6 |
dwustronne |
bl./100 szt. |
10 |
|
|
|
|
15 |
Druki Zamawiającego |
A 6 karton |
dwustronne |
bl./100 szt. |
2 |
|
|
|
|
16 |
Druki Zamawiającego |
A 6 |
jednostronne samokopia |
bl./100 szt. |
10 |
|
|
|
|
17 |
Druki Zamawiającego |
A 4 |
Książka 100 stron |
szt. |
46
|
|
|
|
|
18 |
Druki Zamawiającego |
2/3 A 4 skorowidz |
Książka 200 stron |
szt. |
1 |
|
|
|
|
19 |
U – Karta statystyczna do karty zgonu |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
20 |
U – Historia choroby Szpital Psychiatryczny + wkładka |
A 3 |
dwustronne |
szt. |
2 000 |
|
|
|
|
21 |
U – Kod oddziału |
A 7 |
jednostronne |
bloczki |
2 000 |
|
|
|
|
22 |
U – Skierowanie na konsultację |
A 6 |
dwustronne |
bloczki |
50 |
|
|
|
|
23 |
U – Zlecenie na przewiezienie chorego |
A 7 |
jednostronne |
bloczki |
20 |
|
|
|
|
24 |
U – Karta przyjęcia chorego |
A 5 |
dwustronne karton |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
25 |
U – Wkładka do historii choroby |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
26 |
U – Karta statystyczna szpitalna ogólna |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
27 |
U – Indywidualna karta zleceń lekarskich |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
28 |
Skierowanie na badanie do lab. bakt. w kierunku prątka gruźlicy |
A 5 |
jednostronne |
szt. |
5000 |
|
|
|
|
29 |
U – Karta gorączkowa ogólna |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
30 |
U-Zaświadczenie o pobycie w szpitalu |
A6 |
jednostronne |
bloczki |
40 |
|
|
|
|
31 |
U – Oświadczenie zgoda na pobyt w szpitalu |
A 4 |
jednostronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
32 |
Skierowanie do laboratorium |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
10 000 |
|
|
|
|
33 |
U – Karta bronchofiberoskopowa |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
300 |
|
|
|
|
34 |
U – Zaświadczenie lekarskie |
A 5 |
jednostronne samokopiująca |
bloczki |
3 |
|
|
|
|
35 |
U-Historia choroby poradni |
2/A 5 |
dwustronne |
szt. |
3 000 |
|
|
|
|
36 |
U-Wkładka do historii choroby Poradni |
|
|
|
5 000 |
|
|
|
|
37 |
U-Karta badania profilaktycznego |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
300 |
|
|
|
|
38 |
U-Wkładka do badania profilaktycznego |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
500 |
|
|
|
|
39 |
U-Potwierdzenie odbioru rzeczy chorego |
A 6 |
jednostronne |
bloczki |
60 |
|
|
|
|
40 |
U-Formularz zgłoszenia zachorowania (podejrzenia zachorowania) na chorobę zakaźną |
A 4 |
jednostronne |
bloczki |
5 |
|
|
|
|
41 |
U-Formularz zgłoszenia zachorowania na AIDS, HIV |
A 4 |
jednostronne |
bloczki |
3 |
|
|
|
|
42 |
U-Formularz zgłoszenia zgonu z powodu choroby zakaźnej |
A 4 |
jednostronne |
bloczki |
5 |
|
|
|
|
43 |
U-Formularz zgłoszenia zachorowania (podejrzenia zachorowania) na gruźlicę |
A 4 |
jednostronne |
bloczki |
5 |
|
|
|
|
44 |
U-Historia choroby ogólna |
2/A 4 |
dwustronne |
szt. |
3 000 |
|
|
|
|
45 |
U- Stan przedmiotowy |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
46 |
Książka raportów lekarskich |
A4 |
|
szt. |
30 |
|
|
|
|
47 |
U-Karta statystyczna psychiatryczna |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
48 |
U-Historia choroby dla chorych na gruźlicę |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
49 |
U- wkładka do historii choroby dla chorych na gruźlicę |
A4 |
dwustronne |
szt. |
2 000 |
|
|
|
|
50 |
U-Karta ewidencyjna pacjenta szpitala psychiatrycznego |
A 5 |
dwustronne karton |
szt. |
2 000 |
|
|
|
|
51 |
U -Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
52 |
U-Książka podań leków cytostatycznych |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
4 |
|
|
|
|
53 |
U-Książka gabinetu zabiegowego |
A 4 |
twarda okładka 100 stron dwustronne |
szt. |
20 |
|
|
|
|
54 |
U-Rejestr pacjentów Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc |
A 4 |
Książka 100 stron, dwustronne |
szt. |
200 |
|
|
|
|
55 |
U-Książka chorego zarejestrowanego w Poradni Przeciwgruźliczej |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
100 |
|
|
|
|
56 |
U -Książka raportów pielęgniarskich |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
60 |
|
|
|
|
57 |
Karta opieki pielęgniarskiej + wkładka |
2 x A 3 |
dwustronne |
szt. |
10 000 |
|
|
|
|
58 |
U-Zestawienie dzienne oddziału- ruch chorych i łóżka |
2/3 A 4 |
dwustronne |
bloczki |
100 |
|
|
|
|
59 |
U-Skierowanie pobranego materiału do badań bakteriologicznych |
A 5 |
dwustronne |
szt. |
100 |
|
|
|
|
60 |
U-Księga główna chorych |
A 3 |
100 stron dwustronne |
szt. |
5 |
|
|
|
|
61 |
U-Mały skorowidz do księgi głównej |
2/3 A 4 |
150 kartek dwustronne |
szt. |
5 |
|
|
|
|
62 |
U-Książka oddziału |
A 4 |
100 kartek dwustronne |
szt. |
5 |
|
|
|
|
63 |
U-Książka badań RTG |
A 4 |
100 stron twarda oprawa dwustronne |
szt. |
2 |
|
|
|
|
64 |
U-Kasa przyjmie KP |
A6 |
samokopiujące |
bl./100 szt |
100 |
|
|
|
|
65 |
U-Dowód wpłaty KW |
A6 |
samokopiujące |
bl./100 szt |
20 |
|
|
|
|
66 |
U-Skierowanie na badania profilaktyczne |
A4 |
jednostronne |
bl./100 szt |
5 |
|
|
|
|
67 |
U-Umowa o dzieło |
A4 |
samokopiujące |
bl./100 szt |
3 |
|
|
|
|
68 |
U-Umowa- zlecenie |
A4 |
samokopiujące |
bl./100 szt |
3 |
|
|
|
|
69 |
Książka oczekujących |
A4 |
dwustronne |
szt. |
30 |
|
|
|
|
70 |
U-Książka kancelaryjna (200 stron ) |
A4 |
dwustronne |
szt. |
10 |
|
|
|
|
71 |
U-Pocztowa książka nadawcza |
B5 |
dwustronne |
szt. |
20 |
|
|
|
|
72 |
U-Ewidencja sprzedaży VAT |
A4 |
dwustronne |
szt. |
5 |
|
|
|
|
73 |
U-Dziennik budowy |
A4 |
|
szt. |
5 |
|
|
|
|
74 |
Karta badań laboratoryjnych |
A 4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
75 |
Badanie pacjenta |
A5 |
dwustronne |
szt. |
2 000 |
|
|
|
|
76 |
Karta rejestracji zakażenia szpitalnego |
A4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
77 |
Wstępne badanie pacjenta |
A4 |
dwustronne |
szt. |
500 |
|
|
|
|
78 |
Recepta druk ODTA |
A5 |
jednostronnie |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
79 |
Karta zgonu |
A4 |
dwustronne |
szt. |
500 |
|
|
|
|
80 |
Informacja dla lekarza kierującego |
A4 |
samokopia |
bloczek |
100 |
|
|
|
|
81 |
Recepta |
|
|
bloczek |
1 000 |
|
|
|
|
82 |
Karta badań bakteriologicznych |
A4 |
dwustronne |
szt. |
1 000 |
|
|
|
|
83 |
Książka konsultacji |
A4 |
dwustronne |
szt. |
10 |
|
|
|
|
84 |
Karta choroby poradni p/g |
A4 |
dwustronne |
szt. |
500 |
|
|
|
|
85 |
HCV |
A5 |
dwustronne |
szt. |
10 000 |
|
|
|
|
86 |
HBV |
A5 |
dwustronne |
szt. |
10 000 |
|
|
|
|
87 |
Karta zleceń i procedur |
A4 |
jednostronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
88 |
Karta zleceń i procedur terapii |
A4 |
dwustronne |
szt. |
5 000 |
|
|
|
|
89 |
Książka przyjęć |
A4 |
|
szt. |
30 |
|
|
|
|
90 |
Skierowanie do badania RTG |
A5 |
dwustronne |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
91 |
USG jamy brzusznej |
A5 |
jednostronne |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
92 |
Recepta na cytostatyki |
A4 |
samokopia |
bloczek |
10 |
|
|
|
|
93 |
Karta depozytowa |
A5 |
samokopia |
|
100 |
|
|
|
|
RAZEM
|
|
|
|
UWAGA !
Wymagana grubość papieru min. 70 gram
Wartość ……………………………. zł netto +…………………zł VAT =…………………………………………zł brutto
słownie : ………………………………………………………………………………………………………………………………….
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy
WZÓR UMOWY
zawarta ………………….. pomiędzy
Szpitalem Specjalistycznym w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10, 51-500 Chorzów
NIP 627-23-23-217, Regon 271503395, KRS 0000050560,
reprezentowanym przez:
Dyrektor – Krzysztof Hornik,
zwanym w umowie Zamawiającym
a :
…………………………………………………………………….
z siedzibą w …………………………………………………..
NIP ………………………………….. , Regon ……………………….. , KRS ………………………………….
reprezentowanym przez:
1. ……………………………………………………. *
2. …………………………………………………….. *
zwanym w umowie Wykonawcą.
Strony umowy oświadczają, że niniejsza umowa zostaje zawarta w wyniku wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania o zamówienie publiczne na dostawę druków, prowadzonego w trybie poza ustawowym, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907
z późn. zm.). Znak sprawy 4-8/DR/4/14.
§ 1. PRZEDMIOT UMOWY
1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw druków, przedstawionych w arkuszu
cenowym formularza ofertowego, zwanych dalej przedmiotem umowy .
Formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
2. Wykonawca oświadcza, że dostarczone druki spełniają następujące wymagania :
– odpowiadają wszystkim cechom określonym w arkuszu cenowym,
– są fabrycznie nowe,
– posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
– wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy,
– są zgodne z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2014 r. poz. 177 z późn. zm.) oraz Obwieszczeniem Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 14 kwietnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2014 r., poz. 782 z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1,
własnym transportem do Magazynu Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy
ul. Zjednoczenia 10. Koszt transportu i ubezpieczenie na czas transportu w gestii Wykonawcy.
§ 2. TERMINY
1. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas określony -12 miesięcy i obowiązuje od dnia jej zawarcia
do dnia ……………….2015 r.
§ 3. WYNAGRODZENIE
- 1.Strony ustalają, że za zrealizowanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, ustalone na postawie cen jednostkowych wyszczególnionych w arkuszu cenowym, przedstawionym przez Wykonawcę.
- 2.Podane w arkuszu cenowym ceny jednostkowe nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. Ceny jednostkowe zawierają w sobie wszelkie koszty wynikłe z tytułu realizacji przedmiotu umowy.
3. Całkowitą wartość umowy określa się na kwotę :
cena netto ……………………….. zł + …………………. zł VAT (….%) = …………………… zł brutto
słownie : ……………………………………………………………………….. zł
4. Rozliczenia będą przeprowadzane zgodnie z § 5 niniejszej umowy.
5. Zamawiający zastrzega , że nie ma obowiązku złożenia zamówień do pełnej wartości kwoty
ustalonej umową(max. – 20 %).
§ 4. SPOSÓB REALIZACJI
1. Dostawy częściowe uzależnione będą od bieżących zapotrzebowań.
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o pisemne zapotrzebowanie określające ilość
i asortyment (fax. traktowany będzie jako dopuszczalna forma pisemna zamówienia).
3. Do składania zapotrzebowań częściowych upoważnione zostają Panie Dorota Kaczmarek i Elżbieta
Gorgol. Dla uznania ważności zapotrzebowanie częściowe każdorazowo musi być opatrzone
podpisem i pieczęcią Dyrektora Szpitala.
4. Dostawa zamówionego towaru następować będzie w terminie………… * (max 14) dni roboczych,
licząc od dnia zamówienia określonej partii towaru. Dostawy winny być realizowane w godzinach
od 08.00 do 14.30 w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku).
5. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych (np. uszkodzenia opakowań) lub braków
ilościowych w realizowanej dostawie Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę,
który po rozpatrzeniu reklamacji dostarczy Zamawiającemu towar wolny od wad lub uzupełni
zamówienie o brakujący asortyment w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia zareklamowania
dostawy.
6. Nadzór nad prawidłową realizacją umowy ze strony Zamawiającego pełni Pani Gizela Potyka,
tel. 032 34 63 608.
§ 5. ROZLICZENIA
1. Strony dokonywać będą rozliczenia realizacji przedmiotu umowy na podstawie faktur częściowych,
wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych druków.
2. Należność za faktyczną ilość zakupionych druków regulowana będzie w oparciu o przedstawioną
fakturę VAT przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania
faktury VAT przez Zamawiającego
3. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i upoważnia Wykonawcę do
wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
§ 6 . OKRES WAŻNOŚCI
1. Wykonawca oświadcza, że dostarczane druki będą posiadać min. 12 miesięczny okres gwarancji .
§ 7. KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Strony zastrzegają sobie prawo do naliczania kar umownych w następujących wypadkach
i wysokościach :
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :
1.1 za niezrealizowanie w terminie określonym w § 4 pkt.4 dostawy częściowej ustala się karę
umowną w wysokości 0,5 % wartości brutto danej partii dostawy, licząc za każdy dzień zwłoki,
do dnia zrealizowania dostawy lub wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego na podstawie
§ 7 pkt 1.2. Kwota odpowiadająca wysokości naliczonych kar umownych może zostać potrącona
z zobowiązań Zamawiającego wobec Wykonawcy,
1.2 w przypadku nie zrealizowania dostawy w terminie do 8 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania
zamówienia, Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym,
obciążając Wykonawcę karą umowną w wysokości 20% wartości brutto całości zamówienia
pozostałego do realizacji oraz kosztami poniesionymi z powodu niewykonania postanowień
umowy przez Wykonawcę,
1.3 w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wartości
brutto umowy pozostałej do realizacji oraz kwotę kosztów dodatkowych, poniesionych przez
Zamawiającego z powodu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę,
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną :
1.4 za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe po otrzymaniu noty
odsetkowej,
1.5 w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 20 % wartości
brutto umowy pozostałej do realizacji .
2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości
rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W tym wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie
wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 postanowienia o karze umownej (§ 7 pkt. 1.5), nie mają
zastosowania. Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
§ 8. SPORY
1. Spory, mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy, Strony zobowiązują się
rozstrzygać polubownie.
2. W razie braku możliwości polubownego załatwienia sporów, będą one rozstrzygane przez sąd
właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Ustawy Prawo
zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.
2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają wprowadzenia obustronnie podpisanego aneksu pod
rygorem nieważności
3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu
dla każdej ze Stron.
Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 do umowy – formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym.
…………………………….. ………………………….
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
…………………………………*
AKCEPTUJĘ
* proszę uzupełnić
UWAGA ! Zmiana zapisu we wzorze umowy
Paragraf 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
2. Wykonawca oświadcza, że dostarczone druki spełniają następujące wymagania :
– odpowiadają wszystkim cechom określonym w arkuszu cenowym,
– są fabrycznie nowe,
– posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
– wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy,
– są zgodne z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2014 r. poz. 177 z późn. zm.) oraz Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 lipca 2013r. w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych przez świadczeniodawców, szczegółowego sposobu rejestrowania tych informacji oraz ich przekazywania podmiotom zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1447 z późn. zm.).
OŚWIADCZENIE
Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowym) na
Dostawę druków
oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:
- 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- 2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
- 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- 4)sytuacji ekonomicznej i
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy