Dostawa komputerów 4-8/SK/5/14
Uwaga zmiany !
Dotyczy opisu przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga zasilacz: Tacens Radix V 550W 85+ lecz dopuszcza zasilacze: Tacens Radix VI 550W 85+ i Tacens Radix VI 550W 8)+ Bronze. Nie dopuszcza zasilacza Tacens Radix Eco 500W 85+, 140 mm/10 db fan
W punkcie 6 Formularza oferty wprowadza się zapis:
Wszelkie nośniki danych naprawiane i wymieniane w ramach gwarancji pozostaną własnością Zamawiającego i nie mogą opuścić jego siedziby. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nośnik o tych samych lub lepszych parametrach w ramach gwarancji.
Dotyczy wzoru umowy: § 4 ust. 2 wzoru umowy otrzymuje brzmienie
„ Koszt transportu, opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, zainstalowania systemu operacyjnego w gestii Wykonawcy,”
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl
tel/fax 32 34-63-652
www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
Znak sprawy: 4-8/SK/5/14 Chorzów, 11.07.2014r.
Zaproszenie do składania ofert
w zapytaniu ofertowym
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym, zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm. ) na: Dostawę komputerów
I. Opis przedmiotu zamówienia
KOMPUTERY o poniższych parametrach – 54 szt.
RODZAJ PODZESPOŁU MODEL PODZESPOŁU
DYSK TWARDY Seagate ST1000DM003 1TB sATA III 64MB
PŁYTA GŁÓWNA Gigabyte GA-Z87-D3HP Z87 s.1150
PAMIĘĆ RAM Kingston HyperX 2x4GB DDR3-2400 Dual Chanel Kit Non-ECC CL11 XMP Beast Series KHX24C11T3K2/8X
PROCESOR Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box
ZASILACZ Tacens Radix V 550W 85+
NAGRYWARKA DVD LG DVD Recorder GH24NSB0 Sata Black Oem
OBUDOWA ATX Chieftec Smart SH-03B-OP USB 3.0, czarna obudowa Midi Tow
SYSTEM OPERACYJNY MS Windows 7 Professional OEM SP1 64-bit PL 1-pack
PAMIĘCI RAM GoodRam 2GB DDR2-800 ( 18 SZT.)
KLAWIATURA I MYSZ Logitech 920-002563 Zestaw Desktop MK120 ( 18 SZT.)
CPV: 30236000-2
II Przygotowanie oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej ( faxem, e-mailem, pocztą lub osobiście ) na Formularzu ofertowym i arkuszu cenowym wraz z zaakceptowanym wzorem umowy
i podpisanym oświadczeniem w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie do dnia 18.07.2014r. do godz. 10:00. Ofertę należy opisać „Zapytanie ofertowe na Dostawę komputerów. Znak sprawy: 4-8/SK/5/14”
III Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1 |
Elżbieta Gorgol – kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia tel. ( 32) 34 63 652 e-mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl |
|
2 |
Dominik Pawleta – tel. (32) 34-63-601 |
|
3 |
Marian Pawleta – tel. (32) 34-63-601 |
|
FORMULARZ OFERTY
na wykonanie Dostawy o wartości netto poniżej 30 000 €.
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
II. Nazwa przedmiotu zamówienia: Dostawa komputerów
III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.
IV. Nazwa i adres WYKONAWCY
Nazwa …………………………………………………………….
Siedziba ………………………………………………………………
……………………………………………………………………………….
Tel. ………………………………………………………….………….
Fax ……………………………………………………….…………… (pieczęć Wykonawcy)
e-mail …………………………………………………………………
NIP ……………………………………………………………………..
Regon ………………………………………………………
KRS …………………………………………………………………..
Województwo ……………………………………………………….
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za:
………………………………zł netto + …………….. zł VAT (……….%) = ………………………… zł brutto
słownie ………………………………………………………………………………………………….. zł
zgodnie z wypełnionym arkuszem cenowym.
2. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszelkie obciążenia wynikające
z ewentualnych opłat wraz z kosztami transportu, ubezpieczenia i inne.
3. Zobowiązujemy się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Magazynu Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, w terminie …………….dni /max 30/, licząc od dnia podpisania umowy.
4.Okres gwarancji określamy na ………………/min. 24/ miesiące, licząc od dnia odbioru.
5. Deklarujemy ponadto:
- a)termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy,
- b)warunki płatności : …………………..( min 14 dni od daty otrzymania faktury )
- c)inne ………………………………………………………….,
6. Oświadczamy, że:
- zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,
- zapoznaliśmy się ze wzorem umowy i nie wnosimy do niego uwag,
- w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego,
- związani jesteśmy ofertą do dnia 16.08.2014 r.
7. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
- arkusz cenowy,
- zaakceptowany wzór umowy,
- podpisane oświadczenie,
- inne ………………………………………………………….
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy
OŚWIADCZENIE
Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowym) na:
Dostawę komputerów
oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 1 do umowy nr ……………………………..
ZESTAW KOMPUTEROWY (54SZT.) + DODATKOWE PAMIĘCI RAM (18 SZT.) + DODATKOWE ZESTAWY KLAWIATURA I MYSZ (18 SZT.)
RODZAJ PODZESPOŁU |
MODEL PODZESPOŁU |
CENA NETTO |
|
||
DYSK TWARDY |
Seagate ST1000DM003 1TB sATA III 64MB |
|
PŁYTA GŁÓWNA |
Gigabyte GA-Z87-D3HP Z87 s.1150 |
|
PAMIĘĆ RAM |
Kingston HyperX 2x4GB DDR3-2400 Dual Chanel Kit Non-ECC CL11 XMP Beast Series KHX24C11T3K2/8X |
|
PROCESOR |
Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box |
|
ZASILACZ |
Tacens Radix V 550W 85+ |
|
NAGRYWARKA DVD |
LG DVD Recorder GH24NSB0 Sata Black Oem |
|
OBUDOWA ATX |
Chieftec Smart SH-03B-OP USB 3.0, czarna obudowa Midi Tower |
|
SYSTEM OPERACYJNY |
MS Windows 7 Professional OEM SP1 64-bit PL 1-pack |
|
CENA ZESTAWU |
|
|
WARTOŚĆ (54 szt.) |
|
|
PAMIĘCI RAM |
GoodRam 2GB DDR2-800 (18 SZT.) |
|
KLAWIATURA I MYSZ |
Logitech 920-002563 Zestaw Desktop MK120 (18 SZT.) |
|
WARTOŚĆ KLAWIATURA I MYSZ (18 szt.) + PAMIĘCI RAM (18 szt.) |
|
|
RAZEM |
||
Wartość NETTO PLN |
|
|
Wartość BRUTTO PLN |
|
/WZÓR/ U M O W A NR ………./2014/ZP
zawarta dnia ………2014 r. pomiędzy:
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów
NIP 627-23-23-217, Regon 271503395, KRS 0000050560,
reprezentowanym przez:
Dyrektor – Krzysztof Hornik,
zwanym w umowie Zamawiającym
a :
……………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………….,
NIP …………………………., Regon …………………………., KRS …………………………..,
reprezentowanym przez:
1. …………………………………………………………………………………………………………………….*
zwanym w umowie Wykonawcą.
Strony oświadczają, że niniejsza umowa zostaje zawarta w wyniku wyboru oferty Wykonawcy w wyniku postępowania o zamówienie publiczne na : Dostawę komputerów, prowadzonego w trybie poza ustawowym, zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.). Znak sprawy 4-8/SK/5/14.
§ 1. PRZEDMIOT UMOWY
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy komputerów, przedstawionych w arkuszu cenowym formularza ofertowego, zwanych dalej przedmiotem umowy.
2. Formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
3. Przedmiot umowy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy bez usterek.
5. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany w terminie do trzech dni od daty zgłoszenia.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy z gwarancją, nieużywany, zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Odbiór techniczny odbędzie się w obecności przedstawicieli obydwu stron. Zostanie podpisany protokół zdawczo-odbiorczy.
§ 2. TERMINY
1. Dostawa Przedmiotu umowy nastąpi w terminie 30 dni od podpisania umowy.
§ 3. WYNAGRODZENIE
1.Strony ustalają, że za zrealizowanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy
wynagrodzenie, ustalone na postawie cen wyszczególnionych w Formularzu
ofertowo-cenowym, przedstawionym do przetargu nieograniczonego przez Wykonawcę.
2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty:
za dostawę przedmiotu umowy
……………………………………… zł netto + ……………. zł VAT (….%) = ………………………… zł brutto (słownie brutto: ………………………………………………………………………………….)
3.W cenie oferty zawierają się wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy
do Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie (transport, ubezpieczenie, szkolenie itp.)
4. Rozliczenia będą przeprowadzane zgodnie z § 5 niniejszej umowy.
§ 4. SPOSÓB REALIZACJI
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w terminie 30 dni od daty zawarcia
umowy, własnym transportem do Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy
ul. Zjednoczenia 10.
2. Koszt transportu, opakowania, ubezpieczenie na czas transportu, wniesienia, instalacji,
uruchomienia przez przedstawiciela Wykonawcy w Szpitalu w gestii Wykonawcy.
3.Okres udzielanej gwarancji na przedmiot umowy ………….min. 24 miesiące, w okresie gwarancji bezpłatny serwis obejmujący koszt napraw i części zamiennych.
§ 5. ROZLICZENIA
1. Należność za przedmiot zamówienia regulowana będzie w oparciu o przedstawioną
fakturę VAT przelewem na konto Wykonawcy w terminie …….. min. 14 dni, licząc od dnia
otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i upoważnia Wykonawcę do
wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
3. Za datę zapłaty strony ustalają dzień, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi
polecenie przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
§ 6. KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.Strony zastrzegają sobie prawo do naliczania kar umownych w następujących wypadkach
i wysokościach :
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :
1.1 za niezrealizowanie w terminie określonym w § 4 pkt 1 dostawy przedmiotu umowy ustala się karę umowną w wysokości 0,5 % wartości brutto umowy, licząc za każdy dzień zwłoki, do dnia zrealizowania dostawy,
1.2 w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 %
wartości brutto umowy oraz kwotę kosztów dodatkowych, poniesionych przez Zamawiającego z powodu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną :
1.3 za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe po otrzymaniu
noty odsetkowej,
1.4 w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 %
wartości brutto umowy pozostałej do realizacji.
2.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości
rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W tym wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 postanowienia o karze umownej (§ 6 pkt. 1.4), nie mają zastosowania. Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
§ 7. SPORY
1.Spory, mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy, Strony zobowiązują się
rozstrzygać polubownie. W razie braku możliwości polubownego załatwienia sporów, będą
one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają wprowadzenia obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności
3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 do umowy – formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym
…………………………. ………………………..
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
………………….. *
AKCEPTUJĘ
*- proszę uzupełnić