Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników Nr spr. 393/10/14

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

tel./fax 32- 34-63-652

www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Znak sprawy: 4-8/ 393/10/14                                                    Chorzów, 15.10.2014r.

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników z kostki brukowej i asfaltu oraz częściową wymianą obrzeży. Asfalt – 250m2, kostka – 300m2.

Firmy zainteresowane wykonaniem ww. zadania proszone są o zgłoszenie się w dniu 20.10.2014r. o godz. 11.00 na spotkanie w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, sekretariat Budynku Dyrekcji.

Konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej.

Termin wykonania do 30.11.2014r.

Okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru.

Kontakt i dodatkowe informacje:

Adam Kijek – kierownik Sekcji Technicznej tel. 32 34-63-651, 509077989

Elżbieta Gorgol – kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
                               tel. ( 32) 34 63 652
 e-mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

Przygotowanie oferty

Ofertę cenową wraz z kosztorysem należy złożyć w formie pisemnej: pocztą na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32-34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl do dnia 24.10.2014r. do godz. 10.00


FORMULARZ OFERTY

na wykonanie zamówienia publicznego o wartości netto poniżej 30 000 €.

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

     Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

tel /fax 32 34 63 652

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

     www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

II. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników z kostki brukowej i asfaltu oraz częściową wymianę obrzeży. Asfalt – 250m2, kostka – 300m2.

III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.

IV. Nazwa i adres WYKONAWCY

……………………………………………………………………..

………………………………………………………………………

tel …………………………………………………………………

fax …………………………………………………………………

Regon ……………………………………………………………                                       (pieczęć Wykonawcy)

NIP ………………………………………………………………..

KRS ………………………………………………………………                                                                                                                                           

1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączonym kosztorysem za:

Wartość umowy……………………………. zł netto + ……………. zł (……………..% )VAT = ………………………….. zł brutto

Słownie……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………… zł brutto.

2. Deklaruję ponadto:

  1. termin wykonania ………………………………….. max 30.11.2014r.
  2. gwarancja …………………………………………… min. 36 m-cy
  3. warunki płatności : ………………………
  4. inne : ………………………………………………………….,

     

…………………………..dn. ……………………….
                                                                                           ……………………………………………………..

podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy