Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników Nr spr. 393/10/14
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl
tel./fax 32- 34-63-652
www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
Znak sprawy: 4-8/ 393/10/14 Chorzów, 15.10.2014r.
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników z kostki brukowej i asfaltu oraz częściową wymianą obrzeży. Asfalt – 250m2, kostka – 300m2.
Firmy zainteresowane wykonaniem ww. zadania proszone są o zgłoszenie się w dniu 20.10.2014r. o godz. 11.00 na spotkanie w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, sekretariat Budynku Dyrekcji.
Konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej.
Termin wykonania do 30.11.2014r.
Okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru.
Kontakt i dodatkowe informacje:
Adam Kijek – kierownik Sekcji Technicznej tel. 32 34-63-651, 509077989
Elżbieta Gorgol – kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
tel. ( 32) 34 63 652 e-mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl
Przygotowanie oferty
Ofertę cenową wraz z kosztorysem należy złożyć w formie pisemnej: pocztą na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32-34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl do dnia 24.10.2014r. do godz. 10.00
FORMULARZ OFERTY
na wykonanie zamówienia publicznego o wartości netto poniżej 30 000 €.
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
tel /fax 32 34 63 652
szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl
www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
II. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników z kostki brukowej i asfaltu oraz częściową wymianę obrzeży. Asfalt – 250m2, kostka – 300m2.
III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.
IV. Nazwa i adres WYKONAWCY
……………………………………………………………………..
………………………………………………………………………
tel …………………………………………………………………
fax …………………………………………………………………
Regon …………………………………………………………… (pieczęć Wykonawcy)
NIP ………………………………………………………………..
KRS ………………………………………………………………
1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączonym kosztorysem za:
Wartość umowy……………………………. zł netto + ……………. zł (……………..% )VAT = ………………………….. zł brutto
Słownie……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………… zł brutto.
2. Deklaruję ponadto:
- termin wykonania ………………………………….. max 30.11.2014r.
- gwarancja …………………………………………… min. 36 m-cy
- warunki płatności : ………………………
- inne : ………………………………………………………….,
…………………………..dn. ……………………….
……………………………………………………..
podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy