Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Znak sprawy: 4-8/298/06/17

Proszę o zgłoszenie się Firm, które są zainteresowane złożeniem oferty

w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:      
„ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”

 

Zgłoszenia proszę kierować na adres:
szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

tel./fax 32 34 63 652

Zaproszenia zostaną wysłane pocztą elektroniczną lub faxem na podane przez Państwa adresy poczty elektronicznej i numery faxów.

Oferty należy składać do dnia 31.07.2017r. do godz. 14.00

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

tel./fax 32- 34-63-652

www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Znak sprawy: 4-8/298/07/17                                                          Chorzów, dnia 17 lipca 2017r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:      
„ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie” w zakresie:

  1. Budowlano-konstrukcyjny i drogowy
  2. Instalacje elektryczne
  3. Instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne)
  4. I.Zamawiający

Nazwa:                        Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny w Chorzowie        

Adres:                         ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów

Telefon/fax:                  32 34-63-652

Mail:                            szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

Strona internetowa:      www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Osoby do kontaktu:     Elżbieta Gorgol


Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późń. zm.) szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30.000,00 EURO.

  1. II.Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie” która obejmuje m.in. następujący zakres rzeczowy robót:

  1. Budowlano-konstrukcyjny i drogowy
  2. Instalacje elektryczne
  3. Instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne)

Maksymalne wartości w poszczególnych branżach:
budowlano-konstrukcyjnej + drogi wewnętrzne wynosi 2 626 502,38 zł netto,

elektrycznej wynosi – 4 85268,84 zł netto

sanitarnej wynosi – 1 537 560,47 zł netto
Na poszczególne branże można złożyć oddzielne oferty.

Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa, przedmiar robót oraz projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych.

Szczegółowa dokumentacja techniczna dotycząca zakresu inwestycji, dla której ma być prowadzony nadzór inwestorski jest dostępna do wglądu w Dziale Zamówień Publicznych
i Zaopatrzenia oraz na stronie internetowej www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Zamówienia powyżej 30 000 euro ogłoszenia o zamówieniach, roboty: „ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”.

  1. III.Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:

  1. Zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane
    (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) – nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.

Nadzór dotyczy robót specjalnościbudowlano-konstrukcyjnej i drogowej, instalacji elektrycznych oraz Instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne).

Obowiązkiem Inspektora nadzoru jest reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym.

Szczegółowy zakres obowiązków określa projekt umowy.

  1. IV.Termin wykonania zamówienia

Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia odbioru końcowego robót budowlanych oraz rozliczenia projektu.

Przewidywany termin odbioru robót budowlanych: do dnia 30 października 2017r. – I część,

do dnia 30 października 2018r. – II część inwestycji.

Zakończenie finansowe projektu 30 października 2018r. Wykonawca złoży wniosek o płatność końcową nie później niż 30 października 2018r

  1. V.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który:

  1. a)wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i dróg wewnętrznych.
  2. b)wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w branży elektrycznej.
  3. c)wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
    w branży sanitarnej (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne).

Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę „Wykazu usług”

(wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego z podaniem kontaktu osoby, która może potwierdzić jakość wykonanych usług ).

  1. d)dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotowego zadania.

Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę „wykazu osób”

(wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).

  1. VI.Opis sposobu przygotowania oferty
  1. Wykonawca powinien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 1)

Oferta powinna być:

– opatrzona pieczątką firmową,

– posiadać datę sporządzenia,

– zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, nr telefonu, nr faksu, nr NIP

– zawierać wartość oferty za realizację poszczególnych części lub całości zamówienia,

– podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w KRS lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy wykonawcy

Wszystkie załączniki przedkładane w formie kopii muszą być podpisane za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

  1. Zaoferowana cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub ich części ( 1, 2, 3 ) oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.
  1. VII.Miejsce oraz termin składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32 34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’ mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl   na Formularzu Oferty, do dnia 31.07.2017 r. do godz. 14:00.

  1. Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. VIII.Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%

  1. IX.Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje udzielane są w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów

  1. X.Załączniki do niniejszego zapytania:
  1. Formularz ofertowy
  2. Wykaz osób
  3. Wykaz usług
  4. Projekt umowy

                                                                        

   Załącznik nr 1

O F E R T A

 

Zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 17.07.2017r. którego przedmiotem jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:
„ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie” w zakresie części:

  1. Budowlano-konstrukcyjny i drogowy
  2. Instalacje elektryczne
  3. Instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne)

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w części nr 1 tj. nadzór; Branża budowlano-konstrukcyjna + drogi wewnętrzne za cenę:

……………………………. zł brutto

(słownie:…………………………………………………………………..)

w tym: netto ……………………   zł

podatek VAT (…………%) ……………. zł

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w części nr 2 tj. nadzór; Branża elektryczna za cenę:

……………………………. zł brutto

(słownie:…………………………………………………………………..)

w tym: netto ……………………   zł

podatek VAT (…………%) ……………. zł

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w części nr 3 tj. nadzór; Branża sanitarna

(wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne)za cenę:

……………………………. zł brutto

(słownie:…………………………………………………………………..)

w tym: netto ……………………   zł

podatek VAT (…………%) ……………. zł

  1. Oświadczamy, że spełniamy wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym oraz że złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty.
  2. Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz tych osób stanowi załącznik do niniejszej oferty.
  3. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
  4. Zapoznaliśmy się z warunkami podanymi przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń, a także zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
  5. Następujące części zamówienia zamierzamy zlecić podwykonawcom:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Oświadczamy, że zawarty w zapytaniu ofertowym projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, przypadku wyboru mojej/naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  1. Osobą/osobami do kontaktów z zamawiającym, odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:……………………………. Tel/fax. ……………………….
  2. Uważam/uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert; 
  3. Oświadczam/oświadczamy, że nie uczestniczę/uczestniczymy w jakiejkolwiek innej ofercie dotyczącej tego samego zamówienia
  4. Integralną część oferty stanowią następujące załączniki:
    1. Wykaz usług
    2. Wykaz osób
    3. Dokument potwierdzający podstawę do dysponowania osobą/osobami, która/które będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia

                                                                                                                   ……..…………………………….

                                                                                                        (data i podpis wykonawcy)

                                                                                                    

Załącznik nr 2

WYKAZ OSÓB,

KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:
„ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”

Lp. Imię i nazwisko Funkcja w realizacji zamówienia

Posiadane uprawnienia

Numer uprawnień, data ich wydania,

zakres uprawnień,

nazwa organu, który je wydał,

Podstawa do dysponowania osobą np.: umowa o pracę; umowa zlecenie; zobowiązanie do współpracy
1.    

Nr uprawnień: …………………………….

Data wydania ……………………..………………

Zakres uprawnień

…………………………………………………
Specjalność

……………………………………………………….………

 
2.    

Nr uprawnień: …………………………….

Data wydania ……………………..………………

Zakres uprawnień

…………………………………………………
Specjalność

……………………………………………………….………

 
3.    

Nr uprawnień: …………………………….

Data wydania ……………………..………………

Zakres uprawnień

…………………………………………………
Specjalność

……………………………………………………….………

 


                                
dnia                                                                                                              

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

Załącznik nr 3

 

WYKAZ WYKONANYCH USŁUG

Składając ofertę zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 27.07.2015r. na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: „ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”

oświadczamy, że:

w ciągu ostatnich 3 lat wykonaliśmy następujące usługi spełniające wymagania określone w zapytaniu ofertowym

Nazwa i adres (lokalizacja) budowy/
oraz

podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane Kontakt do osoby, która może potwierdzić jakość wykonanych usług

Opis i zakres robót budowlanych, dla których pełniony był nadzór inwestorski lub pełniona była funkcja kierownika budowy lub kierownika robót Wartość brutto zrealizowanych robót budowlanych, dla których pełniony był nadzór inwestorski lub pełniona była funkcja kierownika budowy lub kierownika robót Termin rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, dla których pełniony był nadzór inwestorski lub pełniona była funkcja kierownika budowy lub kierownika robót
       
       
       

                                 dnia                                                                                                            

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

UMOWA nr ……./…./17       PROJEKT                                             Załącznik nr 4

z dnia ………………2017 r. zawarta pomiędzy:

Szpitalem Specjalistycznym z siedzibą w Chorzowie 41-500 przy ul. Zjednoczenia 10

Regon: 271503395

NIP:627-23-23-217

który reprezentuje:

p.o. Dyrektora                             Janusz Szymanowski

zwanym dalej Zamawiającym,

a

………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………..

zwanym dalej Wykonawcą

NIP: …………, REGON:…………………..

który reprezentuje:

…………………………………………………..

Strony zawierają umowę w ramach zamówienia publicznego pn. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: „ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”   w trybie uproszczonym (pozaustawowym), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015, poz. 2164 z późniejszymi zmianami), art.4 pkt 8, znak sprawy 4-8/298/07/17.

§ 1

1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie pelnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie rzeczowym wskazanym w ust.2 niniejszego paragrafu.

2. Zakres rzeczowy nadzorowanych robót:

która obejmuje m.in. następujący zakres rzeczowy robót na poszczególne części: I, II, III

  1. Budowlano-konstrukcyjny i drogowy
  2. Instalacje elektryczne
  3. Instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja, gazy medyczne)

Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa, przedmiar robót oraz projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych.

3. Wykonawca oświadcza, że wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w niniejszym § 1, leży w zakresie jego działalności zawodowej i w związku z powyższym, zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy ze starannością właściwą dla podmiotów zawodowo trudniącą się taką działalnością

§ 2

1.   Wykonawca oświadcza, że funkcję inspektorów nadzoru pełnić będą:

I.    Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………………..

       Uprawnienia w specjalności Branża budowlano-konstrukcyjna + drogi wewnętrzne, Nr uprawnień: …………………….

II. Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………………

       Uprawnienia w specjalności Branża elektryczna, Nr uprawnień: …………………….

III. Imię i nazwisko: …………………………………………………………………………………

           Uprawnienia w specjalności Branża sanitarna (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja,
             gazy medyczne), Nr uprawnień
: …………………….

Osoby te posiadają uprawnienia do kierowania, kontrolowania i nadzorowania budów i robót w zakresie

     zgodnym z nadzorowanym przedmiotem zamówienia.

2.   Istnieje możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 niniejszego paragrafu, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.

3.   Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w ust. 1 niniejszego paragrafu
w następujących przypadkach:

a)   śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,

b)   niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,

c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.).

4.   W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 niniejszego paragrafu, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone dla danej funkcji.

5.   Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.

§ 3

  1. Nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych musi być zgodny z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do   tej ustawy, ustawą Prawo zamówień publicznych, zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy na roboty budowlane, a także ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych.
  2. 2.Do obowiązków inspektora nadzoru należy zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją całego zamierzenia inwestycyjnego w zakresie specjalności wymienionych powyżej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. z późniejszymi zmianami i innymi obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w szczególności:
  3. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  4. Przeprowadzanie stałej i systematycznej kontroli nadzorowanej inwestycji poprzez pobyt na obiekcie w godzinach ustalonych z wykonawcą robót i Zamawiającym, w tym na każde uzasadnione wezwanie wykonawcy robót i Zamawiającego, (potwierdzanie pobytu na obiekcie poprzez stosowny wpis do Dziennika Budowy):
  • inspektor z uprawnieniami w specjalności Branża budowlano-konstrukcyjna + drogi wewnętrzne – obecność obowiązkowa na budowie: 3 razy w każdym tygodniu po min.3 godziny,
  • inspektor z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej Branża elektryczna – obecność obowiązkowa w trakcie wszystkich robót zanikowych i ulegających zakryciu oraz w trakcie odbioru końcowego,
  • inspektor z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej Branża sanitarna (wod.-kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja – obecność obowiązkowa w trakcie wszystkich robót zanikowych i ulegających zakryciu oraz w trakcie odbioru końcowego,
  1. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy wykonawcy robót, w terminie ustalonym przez Zamawiającego w umowie na wykonanie robót budowlanych lub w terminie uzgodnionym z wykonawcą i Zamawiającym.
  2. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, warunkami pozwoleń budowlanych i uzgodnień, z terenem, jego uzbrojeniem i urządzeniami, projektem umowy na roboty budowlane.
  3. Udział i prowadzenie w imieniu Zamawiającego wszystkich narad koordynacyjnych (jeżeli wystąpi taka konieczność), które będą się odbywały w terminach wyznaczonych przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego, na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego
  4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu oraz zanikowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz kontrola zgodności realizacji robót z harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym
  5. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentów sporządzanych przez wykonawcę robót, w tym harmonogramu rzeczowo – terminowo – finansowego, projektu organizacji ruchu, planu BIOZ, uzgodnień koniecznych do rozpoczęcia i realizacji robót itp.
  6. Sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż., bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy.
  7. Stały dyżur telefoniczny i odbieranie zgłoszeń od wykonawcy robót i Zamawiającego,
  8. Weryfikacja przedmiarów robót, wnoszenie ewentualnych uwag wraz z przygotowaniem stosownych oświadczeń w tym zakresie,
  9. Utrzymywanie stałego kontaktu z projektantem w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości w dokumentacji projektowej,
  10. W uzasadnionych przypadkach (uzgodnionych z Wykonawcą i Zamawiającym) zlecanie Wykonawcy sporządzenie projektów zamiennych, ich weryfikacja, a w przypadku ich akceptacji – zlecanie do wykonania wykonawcy robót
  11. Zawiadamianie Zamawiającego o wszystkich nieprzewidzianych robotach zamiennych, dodatkowych i zaniechanych,
  12. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w razie zaistnienia takiej konieczności, egzekwowanie od wykonawcy robót wykonania koniecznych badań laboratoryjnych,
  13. Wskazywanie i potwierdzanie usunięcia wad w dzienniku budowy lub w stosownych protokołach,
  14. Zawiadamianie Zamawiającego o konieczności naliczenia wykonawcy robót kar umownych lub obciążenia wykonawcy robót z tytułu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przygotowywania stosownych dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
  15. Dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji oraz sporządzanie raportów miesięcznych z postępu prac w oparciu o harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy, w wersji elektronicznej na płycie CD,
  16. Przygotowanie dokumentów koniecznych do przeprowadzenia odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych oraz ich przeprowadzenie, a także do powiadamianie Zamawiającego na piśmie (faxem i drogą elektroniczną) o planowanych odbiorach, z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych,
  17. Sprawdzanie i potwierdzanie wykonania części robót określonych w umowie na roboty budowlane i ewentualnych umowach o podwykonawstwo oraz sprawdzanie i potwierdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, a także egzekwowanie i sprawdzanie realizacji zapisów umownych ujętych w umowie na roboty budowlane, w tym dotyczących podwykonawstwa,
  18. Zapewnienie bieżącej aktualizacji, kompletności i prawidłowości wszystkich, wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, uzgodnień i wydanych warunków, opinii, oraz dokumentacji powykonawczej,
  19. Przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji i przekazanie Zamawiającemu gotowych obiektów do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów zgodnych ze stanem faktycznym i prawnym,
  20. Archiwizacja korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu robót budowlanych i całkowitym zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy,
  21. Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów i zdarzeń wpływających lub mogących wpłynąć na wzrost kosztów inwestycji oraz zmiany terminu realizacji poszczególnego etapu bądź całej inwestycji (przedmiotowe zgłoszenia winny zawierać wyjaśnienie okoliczności powstania zaistniałego problemu/zdarzenia i ich konsekwencji dla realizacji inwestycji, wskazania osoby/strony odpowiedzialnej oraz podania propozycji rozwiązania wraz ze wskazaniem środków zaradczych,
  22. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych raz do roku w okresie gwarancji i rękojmi,
  23. Realizowanie w okresie rękojmi i gwarancji wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych do usunięcia ujawnionych wad i usterek,
  24. Rozliczenie zadania inwestycyjnego/projektu.

4.   Wykonawca oraz działający w jego imieniu inspektorzy nadzoru nie mogą podejmować bez wcześniejszej zgody Zamawiającego decyzji dotyczących jakichkolwiek zmian w realizacji robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej oraz oferty przetargowej wykonawcy robót budowlanych. W szczególności dotyczy to decyzji mających wpływ na koszty robót budowlanych, w tym także tych, które będą prowadzić do oszczędności w stosunku do ceny ofertowej.

5.   Wyjątkiem od zasady określonej w ust. 4 niniejszego paragrafu są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. W takich sytuacjach należy o podjętej decyzji natychmiast poinformować Zamawiającego.

§ 4

1. Część I – Wartość wynagrodzenia ryczałtowego ustala się następująco:

a)      cena brutto (wraz z podatkiem VAT 23%) w wysokości:                                ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

b)      podatek VAT 23% w wysokości:                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

c)      cena netto w wysokości:                                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

2. Część II – Wartość wynagrodzenia ryczałtowego ustala się następująco:

a)      cena brutto (wraz z podatkiem VAT 23%) w wysokości:                                ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

b)      podatek VAT 23% w wysokości:                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

c)      cena netto w wysokości:                                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

3. Część III – Wartość wynagrodzenia ryczałtowego ustala się następująco:

a)      cena brutto (wraz z podatkiem VAT 23%) w wysokości:                                ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

b)      podatek VAT 23% w wysokości:                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

c)      cena netto w wysokości:                                                                                      ……………………….. zł

         słownie złotych: ……………………………………………………………………………………….

2.   Kwota określona w ust. 1 zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy i nie może ulec zmianie z zastrzeżeniem ust. 3.

3.   W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

4.Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej jest wynagrodzeniem ryczałtowym i stanowi całość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy, bez względu na ilość czynności wykonanych w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego i bez względu na czas trwania niniejszej Umowy.

5. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego Protokół odbioru końcowego potwierdzający wykonanie przez Wykonawcę należycie wszystkich czynności w ramach nadzoru inwestorskiego.

6. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu wraz z oświadczeniem podwykonawców o uregulowaniu należności na ich rzecz.

7.   Za dzień zapłaty będzie uważany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego

§ 5

  1. W czasie pełnienia nadzoru inwestorskiego Wykonawca może wystawić faktury częściowe w wysokości proporcjonalnej do stanu zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych, przy czym:
    1. faktura końcowa za pełnienie nadzoru nie będzie niższa niż 15% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1, 2, 3 niniejszej umowy.

2. Końcowe rozliczenie zostanie dokonane po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.

§ 6

Termin wykonania przedmiotu umowy:

a)   rozpoczęcie – w dniu podpisania umowy;

b)   zakończenie – po końcowym odbiorze robót budowlanych na podstawie protokołu odbioru.

Przewidywany termin odbioru robót budowlanych: do dnia 30 październik 2017 r.

§ 7

1. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania swoich obowiązków w wyznaczonym terminie, Zamawiający odstąpi od umowy, naliczając Wykonawcy karę umowną w wysokości 20 % wartości wynagrodzenia umownego brutto.

2. W razie nienależytego wykonywania obowiązków wynikających z umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, nie płacąc wynagrodzenia Wykonawcy nawet za wykonany nadzór.


§ 8

W przypadku nieprzystąpienia Wykonawcy robót budowlanych do realizacji robót, przedmiotowa umowa traci ważność.

§ 9

  1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności podpisanego przez obie strony. Rozwiązanie umowy przez którąkolwiek ze stron pod rygorem nieważności może być dokonane wyłącznie w formie pisemnej.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:

         wystąpienia „siły wyższej” oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,

         zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym również zmiany terminów wynikających z harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym m. in. w przypadku: wystąpienia opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót z winy Zamawiającego, wystąpienia braków, wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących budowy, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez organ właściwy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnienia związanego z uzyskaniem niezbędnych w myśl Prawa budowlanego dokumentów lub innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych lub uzupełniających

         zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie -w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego i tylko pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji i doświadczenia opisanego w zapytaniu ofertowym,

         zmiany sposobu i formy zapłaty wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego,

         decyzji nadzoru budowlanego, mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak np.: wstrzymanie budowy,

         rezygnacji z wykonania części robót budowlanych – ograniczenie zakresu robót, wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego Zamawiający rezygnuje

         zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych,

         zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

         ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wysokości brutto wynagrodzenia umownego.

§ 10

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, oraz inne przepisy związane z przedmiotem umowy o charakterze powszechnie obowiązującym.

2. Cesja wierzytelności wynikająca z niniejszej Umowy może być dokonana tylko za pisemną zgodą Zamawiającego pod rygorem nieważności.

§ 11

Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy, strony poddają rozstrzygnięciu właściwym dla siedziby Zamawiającego sądom powszechnym.

§ 12

Umowę sporządzono w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                                            WYKONAWCA:

 

                                                         

Wykonawca:

…………………………………….……

…………………………………………

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

reprezentowany przez:

…………………………………………

…………………………………………

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

Oświadczenie wykonawcy

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: „ Zabezpieczenie epidemiologiczne województwa śląskiego – utworzenie 9 izolatek w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie”

Oświadczam, że spełniam, określone przez Zamawiającego, warunki udziału w postępowaniu.

   

…………….……. (miejscowość),dnia ………….……. r.

                                                                                  …………………………………………

(podpis)