Opis zdjęć RTG, nr spr. 4-8/374/10/15

 

Znak sprawy: 4-8/374/10/15

 

UWAGA!

 

Zamawiający unieważnia Zaproszenie do składania ofert na opis zdjęć RTG na potrzeby pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, w związku z wystąpieniem okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć.

 

 


Uwaga!

Zmiana terminu składania ofert

Oferty należy składać do dnia 29.10.2015r. do godz. 12.00


Znak sprawy: 4-8/374/10/15

Proszę zainteresowane Firmy o składanie ofert na:

Opis zdjęć RTG na potrzeby pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.

Zlecenie Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną w Szpitalnym Systemie Infomedica – wykonanie opisu 36 godz. od otrzymania zdjęcia drogą elektroniczną.

Wymagany:

– termin realizacji – 12 miesięcy, od 01.11.2015r. do 31.10.2016r.

– ilość opisów zdjęć RTG w okresie trwania umowy – 3000,00

Oferty należy składać do dnia 29.10.2015r. do godz. 12.00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

tel./fax 32- 34-63-652

www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Znak sprawy: 4-8/374/10/15                                                                     Chorzów,19.10.2015r.

 

Zaproszenie do składania ofert

zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) ustawy nie stosuje się

 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Opis zdjęć RTG na potrzeby pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.

Zlecenie Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną w Szpitalnym Systemie Infomedica – wykonanie opisu 36 godz. od otrzymania zdjęcia drogą elektroniczną.

 

II. Przygotowanie oferty

Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej: pocztą na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32-34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl na Formularzu Oferty do dnia 27.10.2015r. do godz. 12.00

 

III. Kontakt z wykonawcą

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

1

Elżbieta Gorgol –   kierownik Działu Zamówień Publicznych
i Zaopatrzenia tel. ( 32) 34 63 652

e-mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

                     2   Jolanta Kasprzak – tel. ( 32) 34 63 651

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTY

na wykonanie zamówienia publicznego o wartości netto poniżej 30 000 €.

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

       Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

tel /fax 32 34 63 652

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

     www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

II. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Opis zdjęć RTG na potrzeby pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.

Zlecenie Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną w Szpitalnym Systemie Infomedica – wykonanie opisu 36 godz. od otrzymania zdjęcia drogą elektroniczną.

III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.

IV. Nazwa i adres WYKONAWCY

……………………………………………………………………..

tel …………………………………………………………………

fax …………………………………………………………………

Regon ……………………………………………………………

NIP ………………………………………………………………..

KRS ………………………………………………………………

Adres poczty elektronicznej ……………………..      …………………….                                                                                                                                                     (pieczęć Wykonawcy)

1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cena jednego opisu – …………. zł netto + …… zł (…% )VAT = ………………. zł brutto

Cena 3000,00 opisów – …………. zł netto + …… zł (…% )VAT = ………………. zł brutto

Wartość umowy……………………………. zł netto + ……………. zł (……………..% )VAT = ………………………….. zł brutto, zgodnie z dołączoną ofertą.

Słownie……………………………………………………………………………… zł brutto

2. Deklaruję ponadto:

  1. termin wykonania opisu : …………………. ( max. 36 h ),
  2. warunki płatności : ………………………( min. 14 dni ),
  3. inne : ………………………………………………………….,

…………………………..dn. ……………………….
                                                                   ……………………………………………………..

podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy

Załącznik nr 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowe) na:

………………………………………………………………………………………………….

oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i

                                 dnia                                                                                                                                

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

UMOWA NR ……/……/15   (PROJEKT)

 

zawarta dnia …………………w Chorzowie

pomiędzy:

Szpitalem Specjalistycznym w Chorzowie, ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów NIP 627-23-23-217, Regon 271503395, KRS 0000050560,

reprezentowanym przez:

Dyrektora Szpitala – Krzysztofa Hornika, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”

a

………………………………………………………………………………………………, NIP …………….., REGON ………………………..

reprezentowanym przez:

………………………………………………..

zwanym w treści umowy „Wykonawcą”

o następującej treści:

Strony umowy oświadczają, że niniejsza umowa zostaje zawarta zgodnie z art. 26 ust. 4 a i 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 217z póź.zm.) Strony zawierają umowę w ramach zamówienia publicznego na prowadzonego w trybie uproszczonym (pozaustawowym), zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013, poz.907 z późn. zm.)
art.4 pkt 8, znak sprawy 4-8/374/10/15.

§ 1 Przedmiot umowy

1. Przedmiotem umowy jest odpłatne udzielanie świadczeń zdrowotnych: opis zdjęć RTG na potrzeby pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, tj. Zamawiającego.

2. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę oraz konieczne do wykonania przedmiotu umowy kwalifikacje i uprawnienia, w tym: ewentualne świadectwa, certyfikaty itp.

3. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wykonanie zamówionych w ust. 1 świadczeń zgodnie z zasadami wiedzy medycznej.

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nienależyte i nieterminowe wykonanie obowiązków związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych wymienionych w ust. 1.

§ 2 Sposób realizacji

1. Wykonawca zobowiązuje sie do udzielania świadczeń zdrowotnych, stanowiących przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności oraz etyki zawodowej, a także:

– do prowadzenia dokumentacji medycznej i sprawozdawczości statystycznej oraz stosowania się do przepisów obowiązujących w publicznych zakładach opieki zdrowotnej,

– systematycznego przekazywania dokumentacji medycznej w uzgodnionych przez strony terminach jako trybu informowania Zamawiającego o realizacji przyjętego zamówienia oraz dla celów umożliwienia prawidłowego rozliczania z NFZ.

2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy wszystkich wymogów wynikających z przepisów prawa, jak również warunków określonych przez NFZ dotyczących w szczególności: personelu, wyposażenia, dostosowania pomieszczeń, sprzętu i aparatury medycznej, itp.

3. Podstawę wykonywania świadczeń zdrowotnych, o których mowa w § 1 ust. 1, stanowi pisemne, imienne skierowanie, opatrzone pieczęcią Zamawiającego zawierające:

1) imię i nazwisko pacjenta i nr PESEL,

2) rodzaj zdjęcia RTG,

3) rozpoznanie,

4) nazwisko i imię oraz podpis z pieczątką lekarza Kierującego.

4. Wykonawca otrzymuje zlecenie drogą elektroniczną, zawarte w szpitalnym systemie info medica. Zlecenie znajduje się w zakładce pracownia RTG, gdzie znajduje się lista zleceń.

5. Osobą prowadzącą nadzór nad prawidłową realizacją postanowień umowy ze strony Zamawiającego jest Pani Halina Stankowiak tel. 32 34 63 603 , zaś ze strony Wykonawcy osobą sprawującą nadzór nad prawidłową realizacją umowy jest: …………….. telefon kontaktowy: ………………………………….

6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby:

1) świadczył zamawiane usługi na wysokim poziomie, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i medycznej, sztuką i etyką zawodu, obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności,

2) świadczył zamawiane usługi na sprzęcie zapewniającym ich wysoką jakość i posiadającym certyfikaty dopuszczania do obrotu,

3) świadczone usługi były wykonywane przez wykwalifikowane osoby,

4) prowadził rejestr wykonywanych opisów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej,

5) przedstawił polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie udzielania świadczeń zdrowotnych przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych, określonych w odrębnych w tym zakresie przepisach.

8. Wykonawca zobowiązuje się do wydania opisu w ciągu 36 godzin od momentu wykonania zdjęcia RTG i umieszczenia go w szpitalnym systemie informatycznym infomedica oraz niezwłoczne przesłanie podpisanego wyniku w formacie pdf korzystając z szablonu programu infomedica (opis zdjęcia RTG zamawiającego).

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania opisów zdjęć RTG w liczbie wynikającej z jego uzasadnionych potrzeb.

10. Zamawiający umożliwi wykonawcy korzystanie z radiologicznej bazy danych.

11. Opisy zdjęć RTG Wykonawca umieści w systemie oprogramowania Zamawiającego.

12. Oryginały wyników opisów dostarczane będą przez Wykonawcę na jego koszt do siedziby Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu.

13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru przyjmowanych zamówień i wyników opisów (opisanych) zdjęć wykonanych na ich podstawie. Zobowiązany jest również do udostępnienia rejestru bądź też zestawień utworzonych na jego podstawie na każde żądanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej.

14. Prowadzenie rejestru przyjmowanych zdjęć RTG do opisu wymaga stosowania zasad dla prowadzenia dokumentacji medycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2010 roku w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 177 z poźn.zm.).

15. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. nr 293, poz. 1729), obejmującego okres od dnia zawarcia umowy i utrzymywania ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umów, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

16. Wykonawca przestawi aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w terminie trzech dni od wygaśnięcia poprzedniej polisy.

17. W przypadku nieuzasadnionej odmowy wykonania zamówionych świadczeń zdrowotnych (opis zdjęć RTG) oraz wykonywania świadczeń zdrowotnych przez osoby bez odpowiednich kwalifikacji, Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości 10 % średniej wartości wynagrodzenia z trzech ostatnich miesięcy poprzedzających miesiąc, w którym nastąpiło naruszenie. Nałożenie kar umownych następować może niezależnie od siebie i wielokrotnie za każde stwierdzone uchybienie, z tym że wysokość kar w okresie jednego miesiąca nie może przekroczyć 20 % należnego Wykonawcy wynagrodzenia za dany miesiąc.

18. W przypadku braku możliwości wykonania świadczeń zdrowotnych (opisu zdjęć RTG), bądź niewykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może powierzyć wykonanie świadczeń będących przedmiotem umowy innemu podmiotowi. W takim przypadku Wykonawca zostanie obciążony kosztami wykonania tych opisów w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy kosztem ich wykonania przez Wykonawcę, a kosztami jakie poniósł Zamawiający z tytułu zastępczego wykonania umowy.

19. Zastrzeżenie kar umownych nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, w szczególności w przypadku, kiedy wartość szkody przekroczy wartość kary umownej.

20. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.

21. Wykonawca oświadcza, że nie zachodzi wobec niego przeszkoda z art. 132 ust. 3 oraz art. 133 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 roku Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.), uniemożliwiająca realizację zawartej umowy.

§ 3 Czas trwania umowy

1. Umowę zawiera się na czas określony od 1 listopada 2015 roku do 31 października 2016 roku.

2. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze Stron za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

3. Umowa może zostać rozwiązana na zasadzie porozumienia stron.

4. Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia gdy Wykonawca rażąco lub wielokrotnie narusza istotne postanowienia umowy, w szczególności określone w § 2 ust. 8 i 9 oraz w przypadku nieprzedstawienia polisy, o której mowa w § 2 ust. 15 i 16 umowy.

5. Wykonawca może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku, gdy Zamawiający opóźnia się z zapłatą całego wynagrodzenia za wykonaną usługę obejmującą dwa pełne okresy płatności.

6. Rozwiązanie umowy nie wyłącza możliwości dochodzenia kar umownych oraz odszkodowania uzupełniającego.

§ 4 Rozliczenia

1. Strony ustalają wartość przedmiotu umowy na kwotę:

……………………………. zł netto + ……………. zł (……………..% )VAT = ………………………….. zł brutto, zgodnie z dołączoną ofertą.

Słownie……………………………………………………………………………… zł brutto

2.Cena za opis jednego zdjęcia – …… zł netto + …… zł (…% )VAT = ………………. zł brutto

Cena za 3000,00 opisów – …………. zł netto + ……. zł (…% )VAT = ………………. zł brutto

3. Cena jednostkowa brutto ustalona w ust. 2 jest stała i nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.

4. Wykonawca w terminie do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano opis zdjęcia RTG, składa do Zamawiającego fakturę VAT lub rachunek wraz z załącznikiem zawierającym imienny wykaz pacjentów dla których były wykonane opisy zdjęć, potwierdzone przez Kierownika RTG.

5. Zapłata za wykonane opisy zdjęć RTG dokonywana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie ………….. ( min. 14 ) dni, licząc od dnia otrzymania faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

6. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie przez Wykonawcę faktur VAT bez podpisu osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego.

7. Za datę zapłaty faktury uważać się będzie datę złożenia polecenia przelewu do banku przez Zamawiającego.

8. W przypadku nieterminowej płatności należności Wykonawca ma prawo naliczyć Zamawiającemu odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.

§ 5 Postanowienia końcowe

1. Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji udostępnionych im w trakcie współpracy przez drugą stronę umowy, a związanych ze wspólnym świadczeniem usług na rzecz innych podmiotów gospodarczych lub osób fizycznych.

2. W przypadku naruszenia postanowienia o którym mowa w ust. 1, poszkodowanej Stronie przysługuje prawo do odszkodowania na zasadach ogólnych.

3. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzenie kontroli przez Śląski Oddział Narodowego Funduszu Zdrowia (lub jego następcę prawnego) w zakresie sposobu wykonywani świadczeń zdrowotnych na rzecz Zamawiającego oraz zgodności dokumentacji medycznej.

4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony.

5. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa – właściwe dla przedmiotu umowy.

6. Spory między Stronami wynikłe w trakcie wykonywania niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

7. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

                                                           …………………………

                                                                    AKCEPTUJĘ

…………………………………………                                                          ………………………………………

            Zamawiający                                                                                      Wykonawca