Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej na 24 miesiące

Znak sprawy: 4-8/ 238/06/16 Chorzów, 22.06.2016r.

Dotyczy zapytania ofertowego na: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz
z dzierżawą centrali telefonicznej na okres 24 miesięcy.

SPROSTOWANIE:

W formularzu ofertowym w tabelce winno być:

2

Abonamenty stałe:

a) Dzierżawa central telefonicznej i

   aparatów systemowych  

b) Opłata abonamentowa łącza

   ISDN 30B+D

c) Opłata abonamentowa za łącze

   symetryczne 30/30

Abonament

abonament

abonament

 

 

 

 
   
   
   
   
   

Znak sprawy: 4-8/ 238/06/16                                                                           Chorzów, 21.06.206r.

Dotyczy zapytania ofertowego na: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz
z dzierżawą centrali telefonicznej na okres 24 miesięcy.

Zapytania Wykonawcy:                                            

1. Wykonawca wnosi o zmianę terminu składania ofert na dzień 27.06.2016 oraz

zmianę terminu rozpoczęcia usługi na dzień 15.07.2016. Zdaniem Wykonawcy

obecny termin jest terminem zbyt krótkim aby rzetelnie przygotować ofertę.

Przygotowanie centrali w tej konfiguracji z zachowaniem korzystnej dla Zamawiającego ceny

wymaga więcej czasu.

2.Wykonawca wnosi o zmianę zapisu 4.d) „Dostarczenie nowej lub używanej ( nie starszej niż 2014r. rok produkcji ) centrali telefonicznej” na nowy zapis „Dostarczenie w pełni sprawnej centrali telefonicznej z gwarancją ciągłości świadczenia usługi telekomunikacyjnej”.

Odpowiedzi Zamawiającego:

Ad. 1

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert. Natomiast termin rozpoczęcia usługi zmienia na dzień 08.07.2016r.

Ad.2

Zamawiający wyraża zgodę zmianę w zapisie pkt. 4.d) i dopuszczenie dostarczenia centrali w pełni sprawnej z gwarancją ciągłości świadczenia usługi telekomunikacyjnej.

W związku z powyższym pkt 4.d) otrzymuje brzmienie:

„ Dostarczenie nowej lub używanej w pełni sprawnej centrali telefonicznej z gwarancją ciągłości świadczenia usługi telekomunikacyjnej z 4 aparatami systemowymi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego.”

 

 

 

 

Znak sprawy: 4-8/ 238/06/16                                              

Proszę o składanie ofert na świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia 23.06.2016r. do godz. 14.00

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

tel./fax 32- 34-63-652

www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

Znak sprawy: 4-8/ 238/06/16                                                    Chorzów, 16.06.2016r.

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej na okres 24 miesięcy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Zamawiającego polegających na

1. dzierżawie systemu telekomunikacyjnego wraz z usługą serwisową,

2. świadczeniu usług telefonicznych w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzymiastowych , międzynarodowych i do sieci komórkowej w naliczeniu sekundowym

3. Zapewnienie stałego dostępu kablowego do sieci Internet

2. Słownika CPV:

CPV 64200000-8- usługi telekomunikacyjne

CPV 64214200-1- usługi centrali telefonicznych.

3. Termin świadczenia usługi( zamówienia ): od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2018 r.

a) zakończenie prac wdrożeniowo – instalacyjno – konfiguracyjnych dotyczących uruchomienia central PABX, linii abonenckich i łącza internetowego nastąpi nie później niż 30 czerwca.

4. Wymagania dla Wykonawcy :

a) Zamawiający wymaga, aby usługa objęta przedmiotem zamówienia były dostarczone drogą kablową ( miedziano – światłowodową ),

b) Dostarczenie do budynku nr 5 łącza ISDN 30 B+D z usługą DDI z zachowaniem obecnej numeracji zamawiającego + 100 nowych numerów DDI, numeracja do wglądu u zamawiającego

c) Dostarczenie do budynku nr 5 łącza Internetowego o przepustowości 30M/30M. Szybkość w kierunku abonenta minimum 30Mbit/s, oraz w kierunku do sieci minimum 30Mbit/s.

d) Dostarczenie nowej lub używanej ( nie starszej niż 2014r. rok produkcji ) centrali telefonicznej z 4 aparatami systemowymi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego

5.) Szczegółowe dane dotyczące usług telekomunikacyjnych:

Usługi telekomunikacyjne mają być świadczone za pomocą linii ISDN PRA (30B+D) z usługą DDI z zachowaniem dotychczasowej numeracji CLIP/CLIR dla w/w numerów

Wykonawca będzie zapewniał Zamawiającemu stały dostęp do takich połączeń jak: połączenia:

strefowe (lokalne),

połączenia międzystrefowe krajowe (międzymiastowe),

połączenia międzynarodowe,

połączenia do sieci komórkowych,

połączenia z numerami alarmowymi, informacyjnymi, biurem numerów oraz świadczenie usług faksowych na wszystkich numerach

Wszelkie inne usługi dodatkowe związane z usługami telekomunikacyjnymi po cenie nie wyższej niż określono w dostępnym publicznie, aktualnym cenniku operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych.

Opłaty naliczane z dokładnością do jednej sekundy – taryfikacja sekundowa bez opłaty za inicjację połączenia.

Wszystkie połączenia z zachowaniem identyfikacji połączenia.

Wykonawca będzie prowadzić rejestrację ruchu telekomunikacyjnego wychodzącego na własnych urządzeniach rejestrujących, a zarejestrowane dane będą podstawą wzajemnych rozliczeń.

Rejestracja ruchu telekomunikacyjnego będzie realizowana w miesięcznych okresach

rozliczeniowych, liczonych od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca.

Zamawiający wymaga jednakowych cen połączeń bez względu na porę dnia i dzień tygodnia.

Realizacja połączeń bez konieczności wybierania prefiksu operatora.

Wykonawca musi udostępnić Zamawiającemu bezpłatny dostęp do bilingów rozmów w wersji elektronicznej one Line z aktualnymi zaoferowanymi stawkami.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian generowanego ruchu (zwiększenie lub zmniejszenie), co nie może wpłynąć na zmianę ceny połączeń w poszczególnych kategoriach ruchu wyliczonej na podstawie oferty Wykonawcy.

W razie zmiany operatora nowy Wykonawca zajmie się bezpłatnie wszystkimi formalnościami przeniesienia wszystkich numerów.

Średni miesięczny ruch wychodzący ma następującą strukturę:

Połączenia lokalne i strefowe:                                  2500 minut

Połączenia międzystrefowe:                         1000 minut

Połączenia międzynarodowe:                                       20 minut

Połączenia do sieci komórkowych:               3 000 minut

6. Szczegółowe dane dotyczące usług internetowych :

a) Zestawienie stałego połączenia z siecią Internet dla lokalizacji Chorzów Zjednoczenia 10

b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wszelkie urządzenia niezbędne do zestawienia połączenia (modem zakończony wtykiem RJ-45 lub portem LAN: 1:FE(RJ-45)

c) W ramach oferowanej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej instalacji i konfiguracji, utrzymania naprawy i wymiany urządzenia o którym mowa w pkt.b,

d) Łącze bez limitu transferu danych

e) Przez przepustowość łączy należy rozumieć zdolność danego kanału do przenoszenia informacji binarnej, wyrażoną liczbowo określającą ilość bitów danych jaką można przesłać w ciągu 1 sekundy przez medium transmisyjne. W tym przypadku pomiędzy sieciowymi urządzeniami brzegowymi Zamawiającego a sieciowymi urządzeniami brzegowymi Wykonawcy znajdującego się na styku sieci Wykonawcy z siecią Internet

f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP

7. Wymagania funkcyjne centrali telefonicznej i konfiguracyjne centrali telefonicznej:

7.1. Wymagania funkcjonalne central telefonicznych:

– ARS / LCR

– centralna książka telefoniczna

– system podpowiedzi głosowych ( w języku polskim)

– zestawy sekretarsko – dyrektorskie

– możliwość wybierania po nazwie i korzystanie z centralnej książki telefonicznej

– CLIP dla numerów analogowych

– wieloliniowość na aparatach cyfrowych

– skrócone wybieranie indywidualne

– automatyczne wybieranie ostatniego numeru zewnętrznego

– połączenie zwrotne

– zawieszenie połączeń

– połączenie konsultacyjne

– połączenie oczekujące

– przekazywanie połączenia

– połączenie Brokerskie

– konferencja trójstronna

– parkowanie połączenia

– wtrącanie przy zajętości

– oczekiwanie w kolejce na połączenie

– bezwarunkowe przełączenie rozmów „podążaj za mną”

– opcja „nie przeszkadzać”

– zastępowanie

– przejmowanie połączeń w grupie i poza nią

– przypomnienie/budzenie

– blokada wyjścia na zewnątrz z aparatu

– wychodzenie i powrót do grupy huntingowej

– modyfikacja prywatnego hasła

– programowanie skróconego wybierania

– nocny tryb pracy

– ukryta tożsamość przy połączeniach zewnętrznych i wewnętrznych

– wybieranie tonowe DTMF z aparatu cyfrowego, analogowych

– wybór języka na aparacie cyfrowym

7.2. Konfiguracja central telefonicznych

– minimum jedno wyposażenia ISDN 30B+D z funkcją DDI/MSN,

– minimum 96 wewnętrznych linii analogowych z funkcją identyfikacji numeru CLIP, z możliwością   uruchomienia do 150 numerów na każde wezwanie zamawiającego – nieodpłatnie

– minimum 4 wewnętrznych linii cyfrowych ( systemowych ),

-centrala w wersji Rack

-system zasilania awaryjnego na minimum 8 godzin pracy centrali będącej w pełnym ruchu

-port centrali umożliwiający włożenie karty SIM na życzenie klienta

8. System taryfikacji :

a) musi posiadać interfejs obsługi w języku polskim oraz realizować niżej wymienione funkcje gromadzenia informacji o połączeniach spełniające wymogi określone w ustawie „Prawo Telekomunikacyjne”,

b) oprogramowanie musi umożliwiać wykonywanie obliczeń taryfikacyjnych oraz ich wydruk dla:

– pojedynczego abonenta,

– grupy abonentów,

– wszystkich abonentów,

– danych bilingowych połączeń wychodzących i przychodzących,

c) kryteria taryfikacji:

– zmienna cena za jednostkę rozliczeniową,

– zmienna cena za stałą jednostkę czasu;

– dowolnie definiowany koszt połączenia dla każdego operatora indywidualnie;

– rozliczenia według jednostek rozliczeniowych: jednostka impulsowa lub jednostka czasowa (również rozliczenia sekundowe),

d) system taryfikacyjny musi pozwalać na generowanie raportów szczegółowych i skróconych oraz zestawień dla pojedynczego abonenta lub grupy abonentów zawierających koszt w zadanym okresie. Okres objęty raportem musi dać się skonfigurować poprzez podanie początku i końca,

e) system taryfikacyjny musi dawać możliwość zapisywania raportów w postaci plików PDF, CSV i TXT,

10. Specyfikacja aparatu cyfrowego systemowego:

a) poruszanie się po menu za pomocą klawiszy nawigacyjnych „do przodu”, „wstecz”, „góra”, „dół”,

b) podświetlany graficzny wyświetlacz min. 4 linie tekstu,

c) pełny układ głośnomówiący,

d) współpraca ze słuchawkami nagłownymi poprzez wbudowane gniazdo jack,

e) różne rodzaje dzwonków dla połączeń wewnętrznych, zewnętrznych i bramofonu,

f) minimum 12 przycisków programowalnych z sygnalizacją świetlną,

g) stałe przyciski funkcyjne: głośnik, redial, flash, mute,

h) optyczna sygnalizacja dzwonienia,

i) nagrywanie rozmowy na żądanie zaprogramowanym przyciskiem,

j) zarządzanie konferencją , przełączaniem rozmowy,

k) dostęp do książki telefonicznej numerów wewnętrznych, wewnętrznej (osobistej) , centralnej (dla wszystkich użytkowników), spisu połączeń wykonanych, odebranych, nieodebranych,

l) zasilanie z centrali telefonicznej,

m) podłączenie 1 parą przewodów,

n) współpraca z konsolami rozszerzającymi o dodatkowe przyciski programowalne do 140 klawiszy z sygnalizacją świetlną podłączane do aparatu cyfrowego,

o) menu w języku polskim,

p) aparat będący produktem producenta centrali telefonicznej.

11. Serwis:

  1. Wykonawca gwarantuje 24-godzinny bezpłatny dostęp Zamawiającego do serwisu Wykonawcy.
  2. Rozpoczęcie świadczenia usług winno być zapewnione dla każdej lokalizacji i winno umożliwić bezkolizyjne i ciągłe (bez jakichkolwiek przerw technicznych) korzystanie z usług nie później niż od dnia 01.07.2016 r.
  3. Ewentualne prace związane ze zmianą operatora, muszą być prowadzone w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, tj. po godz. 14.00 w dni robocze oraz bez ograniczeń czasowych w dni wolne od pracy lub w dni świąteczne – po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego. Organizacja prac Wykonawcy nie może utrudniać bieżącej działalności Zamawiającego.
  4. Wykonawca zapewnia przydzielenie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego.
  5. e)Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki – do 1 godziny od momentu zgłoszenia usterki lub awarii.
  6. Usunięcie awarii lub usterki:
    1. a)centrali telefonicznej oraz łączy głównych – do 4 godzin
  7. Zamawiający będzie miał możliwość:
    1. wykonywania bezpłatnych połączeń w ramach sieci wewnętrznej Zamawiającego (bezpłatne połączenia w ramach centrali PABX) z wykorzystaniem skróconej numeracji,
    2. wykonywania połączeń bezpłatnych do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999,998,997,991,992,993,994,986,
    3. przekierowania połączeń,
    4. bezpłatnego ograniczenia ruchu wyjściowego polegającego na blokowaniu i odblokowywaniu, na wniosek Zamawiającego, wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np.
      do sieci telefonii komórkowej i połączeń zaczynających się: 0-70…, 0-30…, 0-40…,
      przy zachowaniu możliwości jej usunięcia dla wszystkich numerów.

II. Przygotowanie oferty

Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej: pocztą na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32-34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl na Formularzu Oferty do dnia 23.06.2016r. do godz. 14.00

III. Kontakt z wykonawcą

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

  Elżbieta Gorgol –   kierownik Działu Zamówień Publicznych
i Zaopatrzenia tel. ( 32) 34 63 652

e-mail szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

                   2   Adam Kijek – kierownik Sekcji Technicznej tel. 509 077 989 lub

                           (32) 34 63 651

IV. INNE

 

Z wygrywającym Wykonawcą, który spełni wymagania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i złoży najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana Umowa na okres 24 miesięcy. Umowa będzie obowiązywać od dnia 01.07.2016r. do 30.06.2018r.

Opis przedmiotu zamówienia, oraz złożona oferta będą załącznikami do podpisanej umowy.

Za nieterminowe uruchomienie ww. usługi zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 10% wartości oferty brutto, natomiast za każdą godzinę opóźnienia w naprawie łączy i centrali telefonicznej 0,1% wartości oferty brutto.

Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTY

na wykonanie zamówienia publicznego o wartości netto poniżej 30 000 €.

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

       Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

tel /fax 32 34 63 652

szpital_spec_dzp@poczta.onet.pl

     www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

II. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na okres 24 miesięcy.

III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.

IV. Nazwa i adres WYKONAWCY

……………………………………………………………………..

………………………………………………………………………

tel …………………………………………………………………

fax …………………………………………………………………

Regon ……………………………………………………………

NIP ………………………………………………………………..

KRS ………………………………………………………………

Adres poczty elektronicznej ……………………..

…………………….                                                                                                                                                 (pieczęć Wykonawcy)

 

1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Wartość ……………………………. zł netto + ……………. zł (……………..% )VAT = ………………………….. zł brutto

Słownie……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………… zł brutto

2. Deklaruję ponadto:

  1. termin wykonania : 24 miesiące.
  2. warunki płatności : ………………………(min. 30 dni)
  3. gwarancja …………………………………
  4. serwis ……………………………….
  5. inne : ………………………………………………………….,

3. W przypadku wyboru oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego

…………………………..dn. ……………………….


                                                                   ……………………………………………………..

podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy

 

Usługa

Ilość

minut /

abonament

Cena Jedn.

za1minutę /

abonament

Wartość miesięczna

netto zł

Ilość miesięcy

24

Wartość

zamówienia

netto zł

1 2 3 4 5 6 7

1

Średni ruch miesięczny wychodzący

a) Połączenia lokalne i strefowe

b) Połączenia międzystrefowe

c) Połączenia międzynarodowe do  

   krajów UE

d) Połączenia do krajowych sieci  

   komórkowych

2 500

1 000

             20

3 000

          

       

2

Abonamenty stałe:

a) Dzierżawa central telefonicznej i

   aparatów systemowych  

b) Opłata abonamentowa łącza

   ISDN 30B+D

c) Opłata abonamentowa za łącze

   symetryczne 10/10

Abonament

abonament

abonament

       

Razem

     

Formularz ofertowy

zestawienie cenowe

 

Łącznie wartość umowy na okres 24 – m-cy

 

……………………….zł netto + ……..….zł VAT (…..%) = ……………….…..zł brutto

Słownie brutto …………………………………………………………………………….

…………………………..dn. ……………………….
                                                                   ……………………………………………………..

podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy

 

Załącznik nr 1

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowe) na:

………………………………………………………………………………………………….

oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

                                 dnia                                                                                                            

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy